• Zajmujemy się tworzeniem i komunikacją marek.
    Nadajemy im cechy funkcjonalne, realizujemy działania z zakresu komunikacji, począwszy od stworzenia identyfikacji wizualnej, po zdefiniowanie wartości i postaw z jakimi marka pragnie się identyfikować. Na podstawie tak przygotowanej charakterystyki marki, opracowujemy strategię public relations.
  • Zajmujemy się komunikacją korporacyjną
    Doradzamy, jak stworzyć kulturę organizacyjną firmy, misję, normy zachowań, również w komunikacji wewnętrznej. Projektujemy i realizujemy systemy tożsamości i identyfikacji wizualnej organizacji.
  • Zajmujemy się obsługą medialną:
    • zakupem mediów, organizacją i obsługą biura prasowego, przygotowaniem m.in. komunikatów prasowych, artykułów, opracowań tematycznych, biogramów.
    • komunikowaniem bezpośrednim: organizacją konferencji prasowych, drzwi otwartych, spotkań z dziennikarzami.
  • Przygotowujemy i realizujemy imprezy firmowe i wydarzenia specjalne.
  • Przygotowujemy strategie komunikacyjne pod kątem wykorzystania takich narzędzi, jak: Internet (projektowanie stron www.), filmów promocyjnych i prezentacji multimedialnych. Koordynujemy i realizujemy projekty wydawnicze; gazety firmowe, druki promocyjne i informacyjne. Wszystkim tym zajmuje się Dział Komunikacji Wizualnej.