Niezależnie od dziedziny Twojej działalności, zawsze masz jakiś cel.

Dotarcie do tego celu zależy od wybranej trasy, od tego czy ją znamy lub nie i czy towarzyszy nam dobry przewodnik.

Przed każdym startem musi nastąpić etap przygotowania. Takim właśnie przygotowaniem jest strategia. Zebranie informacji, wiadomości, przeanalizowanie ich, wykonanie badań i analiz szczegółowych, wyznaczenie celów i kierunków, odszukanie odpowiednich metod i narzędzi a wreszcie zaplanowanie konkretnych działań to strategia, którą zaproponuje indywidualnie dla Ciebie Agencja SBS PR.

Profesjonalnie zbudowana strategia będzie przewodnikiem na drodze do osiągnięcia Twojego celu.


Textorial Park
Stworzyliśmy markę Textorial Park. Powstała z myślą o miejscu, gdzie biznes spotyka się ze sztuką, ale także tradycją i bogatą przeszłością.

Posprzątaj. To nie jest kupa roboty.
Kampania edukacyjna „Posprzątaj. To nie jest kupa roboty”, prowadzona przez SBS PR od 2003 roku ma na celu zmienić negatywne nastawienie właścicieli psów do sprzątania po swoich czworonogach.

Łódzka Spółka Infrastrukturalna
Agencja SBS Public Relations opracowała strategię komunikacji i wdrożyła system identyfikacji wizualnej Łódzkiej Spółki Infrastrukturalnej.